Wednesday, 17 August 2011

sekarang...segala-galanya telah pon berakhir....orang yang aku sayang sanggup khianati diri aku sendiri....di saat kami maseh bersama dia juga jatoh sayang pda perempuan laen...dye mengaku dengan saya...hanya tuhan je tahu perasaan saya saat dye meluahkan tu....dye xnk saya tinggalkn dye tp di masa yang sama dye xnk tinggalkan perempuan tuh....dye tanya saya....boleh x saya nak dua2????saya hanya mampu beristghfar di dalam haty.....saya xsangka orang yang saya sayang sanggup meminta sebegitu dengan saya......saya bg dye 1 je pilihan tp dye ttp xnk.....saya xtahu nk wat ape......bohong kalau saya xterluka dengan ape yg dye lakukan pada saya...dan semlm adlah hari di mana sy undurkan diri saya....walaupun pahit untuk saya telan...tp itu lah pengorbanan saya untk dye orng yang saya sayang.....biarlah saya saket aslkn dye bhgia....saya terpksa sedar diri saya....saya terpksa sedar dri saya di haty die....walau macam mane pon....sayang saya xpernah berubah...sbb saya terlalu sayangkan diri dye......hati saya terluka sangat2.....terlalu susah untuk sembuh......saya xpernah menyimpan dendam pada dye...saya sentiase memaafkan die....saya xtahu kenpa saya boleh bersabar dengan ape yg dye wat pada saya......dengan kesabaran saya tuh....akhrnye keluar lah keputusan yg membuatkn saya saket....saya rela die pergi pda perempuan tuh.....sbb saya xsanggup orang yang saya sayang menyayangi perempuan laen....saya xtahu di mana silap saya......saya cube untuk memahami dye....saya cube untuk tidak sakiti hati dye....tp dengan senag dye sakiti hati saya.....

dulu dye hadir dalam hidup saya ketika saya kecewa...dan mmbuat kan saya jatuh sayang pda die.....macam2 yang die jnji pada saya....dye kate dye xakan kecewakn saya sebb dye akn jga saya mcm mna dye jga diri dye sendiri...tp skrng.....dye beralih pda pompuan laen.....saya rase hina sangat dengan ape yang perempuan tuh cakap....seolah2 saya niyh xada harga diri.....saya sungguh2 xsangka....dan saya juga xsangka yang die selama niyh xpernah mengaku yang saya makwe dye......ya Allah....hina sangat ke saya di mata awk???smpaikan awk xmengaku saya makwe awk???4bulan wak kite kpl....untuk ape awk mntak saya jd kpl awk????kenpa permaenkan saya???kenpa bukn orng laen wak???kenpa wak????saya xkuat wak......sungguh...saya xkuat nak hadapinya wak.........kenpa awk lakukan ini pda diri saya wak???awak tahu saya terlalu saket untuk terima kenyataan nie wak????kenpa sanggup menipu diri saya???kenpa wat saya jatuh sayang pd awk???kenpa!!kenpa!!!

kawan2.....sungguh saya xkuat kawan2......saya bukan lah seorang perempuan yang kuat...kenpa dugaan niy yang mnimpa diri saya?????saya xsanggup kawan2......