Friday, 30 September 2011

sukan oh sukan...huhu

hai kawan2...huhuuh...hary niyh saya xnak citer pasal cinta or laen2...saya just nak tunjuk kan gambar sewaktu saya bersukan ( poyo kan..huhu...padahal xbersukan pon..keje snap sane snap sini je..huhu...). jom kite tinjau2 gmbar saya dan roomate saya yg bernama zura affiza binti raduan ( amboiii...siap name penoh lagi..hehehe)

 haha...gambar niyh zura yang ambik..mak aiii...poyo kan muke saya...haha...time niyh kan saya n zura tengah tengok budak2 niyh maen tarik tali..huhu..syok tngok dyeorng sambil bergambar..hahaha..

 haaaa......yang sebelah kiri tuh lah zura merangkap roomate n classmate saya..huhuhu....


no komen for this picture... hahaha....

huhuhu....gambar niyh diambil di tasik polimas...hehehe...possing yang agk teruk jugak lah...hahaha..


duduk termenung menghadap tasik..(pikiran melayang entah ke mana..hahaha)


hahahaha...gambar niyh lagi lah xboleh blah..hahahaha.....saje nak test kekuatan tangan...hahaha...lawok2...korang jangan lak gelak un aku..hahaha...aku sowang gelak xpa...hehehehe...xesah pon kowng nak gelak un aku..hehe....


 niyh lagi satu...hahaha...xda keje nak panjat tiang kan...hahaha...xbetul agknye budak lam gmbar uh....eah2...budak lam gmbr uh bukan saya kew???hahahah..kutuk diri lak saya niyh..hehehe...

gambar seterusnya niyh..gambar roomate saya....huhhu...dye pon nak berpossing gak cam saya..hahaha.....jom kite tngok dye eah....feeewwwiiiittt~~~~

ceeewwwaaahhh~~~~huhuhuhu.......possing dye eah....hahaha....ayu lah siooottt...hahahahaha....(ayu ke??hahahahaha..jahat tau saya niyh..huhu...gurau2 je..hehehe...). jangan marah eah cik zura affiza...haha

 
 wauuuu!!!hahaha...awek sape lah niyh..huhhu.....aiii cik kak....termenung dok teringat kat buah haty kew???huhuhu...

 hahahahaha....cantek betol lah...pandai sungguh orang yang snap pic niyh....huhu...aicehhh....huhuhu.......duduk termenung dibawah pokok bertongkad dagu...huhu...nice...huhuhu....


jadi...setakat ini dahulu lah ye kawan2...huhuhu.....xok lak post saya kali ini..huhuhu.....ape2pon...terima kasih lah pada sesiapa yang sudi menjenguk,...hehehe.....bye2 kawan2...assalamualaikum..^_^..semoga ketemu lagi..huhuhu

Thursday, 29 September 2011

cinta itu

.....KeTiKa AkU sAlAh.....
......DiA sElAlU mEmAaFkAn Aku......


.......KeTiKa AkU mArAh.......
.......DiA sElAlU tErSeNyUm UnTuKkU.......


.......kEtIkA aKu SaKiT.......
........DiA sElAlu BeRi YaNg TeRbAiK uNtUk DirIkU.......


........KeTiKa AkU pErGi........
.........DiA sEnTiAsA aDa uNtUk MeNuNgGu DiRiKu.......

......DaN.......

..........kEtIkA cInTa ItU TeRgAnTi DeNgAn LaIn.......
......CiNtA MaSiH dAn SeNtIaSa AdA UnTuKkU....


......KeRaNa.......


........DiAlAh CiNtA iTu.........